miércoles, 25 de junio de 2008

Hola princesa...

Ai prince, com passa el temps… He estat uns dies respirant aire fresc, uns dies on he pogut palpar una mica d’il.lusió, d’esperança de que aquesta vida és quelcom més que no podem veure amb els nostres ulls terrenals. He sentit que havies vingut a nosaltres amb una missió, amb l’amor més pur, per poder aprendre de tu. Tu, la nostre mestre, la nostre guia. Aquests dies t’he pogut sentir molt a dins, molt a prop, caminant juntetes, sempre. Enmig de la natura…, he volgut estar allunyada del món per començar a aprendre aquesta lliçò, la més dura que mai em pogués imaginar, la d’aprendre a sentir-te d’aquesta altre forma… Però avui estic fatal, Dunia, m’he aixecat després d’una nit moguda, d’una nit de molts despertars nocturs, m’he aixecat molt fluixa. Feia dies que no anava a la teva habitació, suposo que perquè les teves coses terrenals no m’aproraven a la teva realitat, a lo que ets ara. Però avui torno a se la mami que et vol, que et necesita, la mami que ja no et veurà crèixer com fan els altres nens. Torno a estar com dies enrera, trista i sense forces. La teva habitació, les teves cosetes avui m’han tornat a produir un dolor fort a dins meu, com un puntal que atravessat el meu cor, altre cop…tants records: la teva robeta, els teus ninos, els dies en que desprenies el teu amor per aquestes pareds . Suposo que aquest camí és normal, és el que toca. Uns dies sentint que ets amb mi, que quan et crido em respons, que m’envies senyals des d’allà on ets ara… , i d’altres cridant la teva absència més terrenal, deixant que el meu cos et busqui, que et plori, que t’anyori. Tinc el cos cansat, però no em rendeixo, perquè sé que t’he pogut sentir i això em dóna forces per continuar. Un petò etern bonica…

10 comentarios:

Anónimo dijo...

fuerza sandi y cris q dunia esta con ustedes, es inevitable contener las ganas de querer verla o tocarla, pero lo importante es q la pueden sentir, pueden sentir q dunia esta aqui entre ustedes y ella nos los dejara solos nunca, el amor de dunia es tan grande q se hace presente y nos dega sentirla, a cada uno q sufrimos su ausencia.
hemos estado en Cadaques y al sentarme en la orilla del ma, pude imaginarme y sentir q dunia estaba junto con marc, quiero aprovechar en este espacio de dunia para darles muchoas fuersas y cariños a la familia del marc.
Los quiero muchisimo
la tia Vane

Anónimo dijo...

Hola Sandra;Soc MªTeresa amiga de la Marina de Cadaqués.Cada vegade que entro en el vostre blogc rebo una lliso de amor i força.
Cuan entro als vostres blogcs sento una gran pau interior ja que sols desprenan amor.
Ja os vaig dir que el vostre angelet amb avia robat el cord i que sempre esta present amb mi.
Animat Sandra jo se que a de ser molt dificil pero pensa que has de anar endevant i que la petita Dunia no vol uns pares tristos ella esta amb vosaltres perque estigueu tot el millor que les vostres forses o permetin,ella esta amb vosaltres i ella ha de estar alegra i felis.Ajudeu que aixi sigui.
Un peto molt gran i ojala jo pogues fer alguna cosa per ajudarvos a tots vosaltres.


MªTERESA

Anónimo dijo...

Hola Sandra i Cris! Sóc la Eva Martín!!!
Estic molt trista perque us noto molt tristos i jo no sé com ajudar-vos. Potser sóc una pesada trucan-te i enviant-te sms, Sandra però és la meva forma de dir-te que estic amb vosaltres. No sé una altra manera de dir-vos que ho sento molt. Cada vegada que llegeixo aquest blog m'apropo més al vostre dolor (el qual no serà mai igual que el vostre, per molt que m'imagini pel que esteu passant)!!! Fins i tot, jo parlo amb la Dúnia i li dic que us ajudi molt i molt, que vosaltres ni ningú es mareix una cosa com aquesta. Com tu dius Sandra, has d'aprendre a sentir-la d'una altra manera, i jo crec que ho estas aconseguint. Temps al temps. T'estimo! No m'oblidis, si us plau, estic al teu costat per sempre. Eva Martín.

sandra dijo...

ay sandra que decirte,tengo un hijo y no imagino lo que seria no tenerlo.
sigue luchando ,tu eres fuerte y tu hermosa princesa se que ahi estara contigo dandote las fuerzas y la esperanza necesaria para continuar
un fuerte abrazo
sandra(Lima-Peru)

Susilha & Dany dijo...

Sandra y Cris, entrar en el blog es entrar en un sitio mágico donde el amor y la tristeza compiten al mismo nivel.
Sandra, creo que lo haces tan bien, que aprendas a sentir a Dunia dentro de ti, a sentir su amor por encima de la presencia fisica. . . que ganas tengo de verte, de abrazarte...te quiero cariño. Un beso.

Anónimo dijo...

Hola guapa!!!
Pero que cositas mas bonitas escribes a tu hija!!! con cuanto amor se plasman en tus entradas de este blog llenísimo de amor...no me extraña!!! porque eres la mamá de un ángel, lleno de ternura, ya sabes que Dunia para mi es la ternura del cielo...
Un besito hasta el cielo para Dunia y un besito para tí que eres una maravillosa mamá!!!
Un fuerte abrazo amiga
Natalia

Anónimo dijo...

Hola ... amiga que decirte que no sepas, estamos juntas a pesar de la distancia ... adelante ... sigue luchando ... un beso enorme a nuestros angeles ... sigan gozando de esa maravillosa vida nenas ...

nuria dijo...

hola amor... ahora comprendo porque hacía días que no escribías... No puedo imaginarme el dolor que sientes cuando deseas ver a tu princesa y no está... No puedo evitar llorar cuando leo el blog porque lo siento tan dentro de mí... son tantos años juntas y ahora me siento como perdida, pues no sé como ayudarte. Me gustaría tanto abrazarte y llevarme un pedazo de tu dolor conmigo. Te quiero Sandra, te quiero, te quiero....
Un abrazo para los dos. Seguid adelante, lo estáis haciendo bien. Caminamos juntos, no lo dudes. Un besazo.

Brígida dijo...

Estimada Sandra,
Com sempre en una muntanya rusa, en pujades i baixades... però continuarem lluitant per poder-los sentir, per poder-los notar dins nostre...
Records, i més records... a vegades ens inunden de tranquil·litat, a vegades ens envolten de desesperació... però en els records existeixen ells, en els records podem veure tot el que ens han donat i el que em aprés amb ells.
Un peto enorme!!

Brígida

Anónimo dijo...

sandra ja veus que no t escrivia,doncs he estat molt malament,enlloc d anar endevant vaig caiguent cada vegada.
Jo no se com podré fer un passet endevant ,doncs ,és ta difícil.
Siusplau li farás un petó ben fort a la teva mare que m escriu i em dona ànims.
He vist que la teresa amiga meva t ha escrit, a mi em coneix ja de petita ,ella estiuejava aqui, a més el seu fill está casat amb una cosina meva,peró jo feia temps que no parlava amb ella,i he descobert
una gran amiga.
Sandra i en cris com està. ja t explicaré pel mail com anem,finalment l esteve ha caigut derrotat i ha necessitat ajuda.
Demá si puc t escriure.
Peró pensa que ,tú i la Brigida
sou molt molt especials per mi . amb el temps podriem coincidir un dia. No t oblido mai, perque se ,que estem igual,quan penso amb en MARC ja tot darrera la PRINCESA D ULLS BLAUS,i en ROBERT.
ells han fet que ens coneguessim
i aixo ens ha unit per sempre.
Espero que algún dia poguem veuro algo diferent.
Un petó ben fort.