sábado, 27 de noviembre de 2010

Aquella tarda de gener...


Aquests dies tinc la necessitat d'escriure molt sovint (encara que moltes vegades queda en la nostra intimitat), de posar paraules a emocions que em desborden per dins. Potser és el canvi de temps, l'arribada de la fred, de records d'un hivern gelat. L'hivern em porta masses records, aquesta sensació de fred que un dia gelà el meu cor, el dia escollit per la teva partida. La fred d'una tarda de gener, d'un instant gravat en la meva memòria, que cada dia recordo, intentant posar llum, la llum de l'amor Universal, l'amor que et va venir a buscar, l'amor del que ara formes part. Suposo que és per això que tantes vegades em ve a trobar; deu ser que la meva ànima vol canviar el color al record d'aquest dia; vol canviar aquesta fredor per una sensació de càlida tendresa; potser vol que ho miri amb els ulls de l'esperit. Sí, alguna vegada he aconseguit sentir aquell instant des de l'ànima. La primera vegada va ser a casa, escoltant una cançò. Aquella melodia em va fer volar al moment d'aquella tarda en que vàres deixar el teu cosset per volar com una bella papallona. Escoltant aquella cançò vaig viure aquell dia des d'una altre dimensió, la dimensió de l'esperit. Vaig sentir com les nostres ànimes es despedien, sapiguent que en un petit instant ens tornariem a trobar per seguir el camí en l'eternitat... Vaig sentir la llum que et venia a buscar. Sentada en el sofà de casa no podia deixar de plorar, eren llàgrimes purificadores, llàgrimes d'esperit. Aleshores vaig intuir que aquesta era la realitat que s'amagava darrera de tot aquell escenari tràgic. Els ulls de l'esperit...
Princesa no deixaré de caminar, encara que la fred em geli els peus a vegades, encara que les tempestes no em deixin veure el camí... Caminaré per anar netejant les parts fosques de la meva ànima, per anar apropant-me a tu i a la teva puresa. T'estimo...

6 comentarios:

Brígida dijo...

Ostres Sandra... la fred em recorrer el cos i m'inunda els ulls de llàgrimes... com m'agradaria experimentar aquell dia, quan el meu germanet va empendre el vol, amb aquesta sensació que descrius... em costa tant pensar en aquell dia, però últimament i penso tant sovint que em destrossa l'ànima... records freds m'omplen el cor i les punxades fan massa dolor...
M'alegro amiga que en algun moment ho hagis viscut diferent, des de l'esperit... i desitjo que algun dia pugui veure-ho així.
Bonica el camí és lent i dificil, però m'agrada veure el teu caminar, i els teus espais tan bonics que apareixen dins teu, al teu entorn.
T'estimo amiga.

Petonets de colors!

Brígida

sandra y cris dijo...

Brígida, estimada amiga, no saps el que m'agrada tenir-te a prop del meu cor, caminar amb tu, passejar pel camí de la vida compartint l'amor que ens han deixat en Robert i la petita Dunia... Les tempestes quan hi ha una mà amiga sempre són més suaus, perquè la seva llum ajuda a que puguis veure la teva... Gràcies per encendre tantes vegades la meva llum...
Un petò des del cor...

Anónimo dijo...

Hola Sandra, espero que te encuentres un poquito mejor. Pienso mucho en ustedes y rezo junto con mi hijo para daros fuerza, tengo un niño de 2 añitos que lucha día tras día por estar en esta vida. Os mando un abrazo enorme y decirte querida Sandra que entiendo aunque no quiero, algunos sentimientos que trasmites en tus escritos. Tengo miedo a pensar en mas alla.
Dunia, princesa, te mando un mogollon de besos.

UN ABRAZO DESDE MUY LEJOS

sandra y cris dijo...

Amiga...Te mando mucha fuerza para ti y para tu hijo del alma.
Te mando un collar lleno de esperanzas, de sueños...
Otra vez te doy gracias por acompañarme en este camino des de la distancia física pero des de cerca de mi corazón.

Un beso para los dos.

Anónimo dijo...

Quin amor més pur...l'amor de mare. Admiro les teves paraules i la capacitat que tens de sentir-la ben a prop. Gaudeix dels moments en els que et trobes amb ella perquè segur que cada moment és únic i diferent i et dóna força per tirar endavant. És un amor etern i això sí que no t'ho prendrà ningú...

sandra y cris dijo...

Gràcies per escriure, per deixar la teva petjada en aquest espai, per llegir el meu interior, per acompanyar-me.

Un petò enorme.