miércoles, 17 de noviembre de 2010

Gris i fred


Un dia d'hivern, la fredor arriba fins el meu cor, sento la teva absència física, se'm clava a dins, ploro de dolor... Avui tinc ganes de mirar-te, avui tinc ganes de tocar-te, de besar-te, d'abraçar-te. Avui és un dia difícil, avui t'anyoro massa.
La grisor del cel ha conquistat la meva ànima, sento fred, sento com les fulles del meu arbre interior cauen i em deixen nua, i sento fred...
Dies grisos, quants encara em venen a trobar... Dies grisos en que l'energia del meu cos s'esfuma com si fos un núvol, marxant cap a l'hortizó; dies en que no tinc forces per fer sortir el sol; dies d'hivern gelat; dies d'absències i tristeses...
Abraça'm amor, amb una bonica melodia, amb una bonica cançò. Abriga'm amb la manta del nosre amor...
T'anyoro princesa del cel,
t'estimo fins a l'infinit...

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Me imagino por que tienen que ser dias duros y grises como dices tu.
Ten fuerza mi vida, te mando toda mi energia positiva a ti y toda tu familia, la vida es muy injusta y cruel, pero a la vez también es maravillosa, no te atormentes y disfruta de tus recuerdos,de tu familia, de las cosas que te gusta hacer y de todo aquellas cosas maravillosas que nos da la vida, se que las palabras no dan alivio, lo se de veras... pero ojala esto que te escribo, no se, te ayude un poco.

Desde muy lejos yo y mi hijo os mandamos un abrazo calido.

Brígida dijo...

Ooo estimada Sandra,
com m'agradaria abraçar-te ben fort, mimar-te i regalar-te una bonica melodia en aquests moments tan durs...
Reina, preciosa, princeseta del cel, envia-li a la teva mare tota la meva tendresa, l'escalfor del vostre amor...
ai Sandra, caminarem endavant i endarrera, pujarem i baixarem un dia si, un dia no... m'agradaria tant tenir-te aprop.

Petonicos bonica, des de dins del meu cor.

Brígida

Vane dijo...

Siempre vuelven, estos dias creo que nos acompañaran hasta que desaparezcamos.....en fín, solo te mando el más cariñoso abrazo que tengo.....para darte un poquito de calor en estos días tan angustiosamente frios....que sensación tán terrible verdad???? besitos al cielo