jueves, 16 de mayo de 2013

El per què de la teva partida...


Avui, parlant amb una amiga, ha sortit aquesta qüestió: Vull saber què s'amaga darrera la teva partida?, també podria ser Venies amb alguna missió especial? o Amb la teva mort, seguies algú del passat?
Són tantes les preguntes i les possibles interpretacions del per què de la teva partida, de la teva mort. .
I, saps amor, no m'importa, és una pregunta a la que no necessito donar resposta, no vull dedicar la meva vida a buscar quin sentit té...
Em quedo amb aquest gran amor que sento i del que tu formes part,
em quedo amb les paraules que em susurraves al cor en nits oscures "Tot està bé ,mami",
em quedo amb tot el que m'estàs ensenyant dia a dia,
em quedo amb el tressor dels teus records d'una vida,
em quedo amb un avui ple d'esperança i llum,
em quedo amb el món màgic on et puc acariciar, besar, abraçar, on caminem descalces sobre l'herba humida, on em cantes belles melodies al oïde mentres intento dormir...
Em quedo amb això i amb tantes coses més que em fan sentir viva i tan plena de tu!
I no necessito més...
Sento que el meu cor em porta per altres camins, on el misteri es col.loca en un lloc tranquil dins meu, i em porta a viatjar per altres propòsits que sento plens de llum. Suposo que hi ha tants camins com persones i cadascú ha d'empendre el que li faci vibrar la pell, el cor i l'ànima.
Avui, entre aquestes paraules d'amor t'abraço,
en el silenci que s'amaga darrera de cadascuna..
T'estimo princesa!!!

No hay comentarios: