martes, 17 de diciembre de 2013

Entre notes musicals...




Avui, princesa, conecto amb les profunditats del dolor, aquell espai on entro i entro, dolor i més dolor, impregnant cada part del meu rostre d’un gust salat… les llàgrimes cauen sense parar i el meu cor no deixa de cridar el teu nom preciòs. Aquestes dates són estranyes, sembla que l’emoció aflori amb més intensitat. Allà on miro et veig… La teva carona es reflexa en cada rostre, en cada mirada. Aquest viatge és trist, no puc evitar-ho, perquè voldria que estiguessis aquí, compartint cada instant, cada moment. Són d’aquests espais del temps que l’emoció torna a ser com els primers instants, d’aquells que no deixaven pausa entre llàgrima i llàgrima. És una tristesa tan plena d’amor, princesa, tan plena de tendresa… Suposo que és aquesta la companya del dol que sempre romandrà dins el meu cor, aquest amor que sento acompanyat d’una anyorança tan enorme. Cançò que surt de les meves entranyes profundes, d’una mare que crida el teu nom en silenci. Petita dels estels, brilles amb tanta força que el meu voltant es converteix en un món on tot ets tu, on tot és Amor etern, tot està banyat d’un aroma màgic i infinit. I m’encanta deixar-me portar per aquesta sensació,  barrejar-me amb aquesta llum, perquè aleshores jo i tu som el mateix, jo i tu ens barrejem i som el mateix. M’has ensenyat a no ser, a desaparèixer… o potser és al revés, potser m’has ensenyat a ser, a conèixer aquesta altre part de mi que és tan lliure com el vol d’un ocell, tan lliure com el vent. Aquests dies enimig d’aquesta tristesa volo més conscient, sóc més cada instant, cada nota d’aquesta música que m’acompanya. Tu i els teus germanets sou un tressor molt profund dins el meu cor, us estimo!

2 comentarios:

marina noguer dijo...

Hola sandra:
Com és "el cap" "el cor"!!
a mi em passa el mateix aquests dies , tot sembla començar dona la sensaciò d estar al punt de partida d aquest viatge.....
son masses "dates" en poc temps .....

una abraçada ben forta.
marina

Anónimo dijo...

Buscant un poema de Tagore he arribat a aquest blog i....m'he quedat sense paraules...se m'ha eriçat la pell i em sento encara afectada de la intensitat dels sentiments que se m'han despertat...

La Dunia, és un estel preciós que brilla amb força cada nit per l'estimació que rep de tots vosaltres, que la teniu present i la seguiu estimant amb aquesta dolçor i puresa que sempre acompanyaran aquest bonic estel.

Anna